Aangekomen in Sing - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Laurens Snjr - WaarBenJij.nu Aangekomen in Sing - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Laurens Snjr - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Sing

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

06 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Eindelijk even tijd om wat te schrijven. Aantal hectische dagen gehad met twee verhuizingen op 1 dag, ook al redelijk wat gezien van alweer een flink deel van Singapore d.m.v de extreem schoon en goed geregelde MRT (Mass Rapid Transit, a.k.a. metro). Vrij logisch dat de MRT schoon is, zowel eten als drinken kost je S$500 (~€300). Geen land om de spreekwoordelijke uitwerpselen aan de regels te hebben in ieder geval.

Kaya en ik zitten nu, na een tocht via het Footprints Hostel en een kamer in Geylang, bij vrienden van Kaya's familie in de buurt van Orchard Road en dat is heel erg goed vertoeven. We zijn al bij zowel mijn universiteit (NTU) als die van haar (NUS) geweest. Nanyang Technological University lijkt wat meer een gezellige universiteit, waar de National University Singapore er heel erg strak en serieus uit ziet. De NUS is duidelijk wel het grote broertje van de overheid universiteiten met een erg mooie en grote campus. Nu nog even uitvogelen waar dat ik kan sporten, want de Pure Fitness in de buurt is wel extreem prijzig.

Morgen volgt de officiële introductie van de NTU, ben benieuwd. Geen idee hoe ik hier foto's toevoeg, maar als het lukt zal je ze wel ergens zien.

• 06 Augustus 2014 - 19:26

Berit:

Leuk Rens, klinkt goed! Chill van die kamer. Keep up the good work met updates :D

• 07 Augustus 2014 - 21:58

Nilda, Annie En Augus:

Hey Laurens!

Ziet er leuk uit! Veel plezier de komende maanden maar dat zal wel lukken :)

Groetjes x

Tags: singapore